۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۹:۰۹

محمدی در گفتگو با مهر:

جام تختی در عرصه بین‌المللی آبروداری کرد/ این تورنمنت در شان ایران بود

جام تختی در عرصه بین‌المللی آبروداری کرد/ این تورنمنت در شان ایران بود

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران اعلام کرد رقابتهای بین‌المللی جام تختی امسال توانست حیثیت و آبروی کشتی ایران را در عرصه داخلی و بین‌المللی دو چندان کند. وی همچنین گفت: با توجه به حضور چهره‌های مطرح داخلی و خارجی، رونق و کیفیت به این مسابقات قدیمی و بین‌المللی بازگشت.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد برگزاری رقابتهای بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: خوشبختانه پس از سال‌ها شاهد خروج رکود و انزوا از عرصه رقابتهای جام تختی بودیم و توانستیم دوباره سرمان را در عرصه میزبانی بین‌المللی بالا بگیرم.

وی در ادامه تاکید کرد: سال‌ها بود مسابقات کشتی آزاد جام تختی با چنین رنگ و رویی برگزار نشده بود ولی رقابتهای امسال نشان داد که کشتی ایران توانایی‌های زیادی دارد و هم اکنون در مسیر درست و مطلوبی قرار گرفته است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران خاطرنشان کرد: حضور 15 تیم خارجی با چهره‌های بزرگ و نامدار خود و همچنین حضور بسیاری از آزادکاران داخلی نشان داد رونق و کیفیت به این مسابقات قدیمی و بین‌المللی بازگشته است.

وی با اشاره به پیکارهای روز نخست تاکید کرد: مصاف مدعیان چهار وزن اول این رقابتها در سطح کمی و کیفی مطلوبی برگزار شد و حتی مصاف مدعیان داخلی هم که در برخی کشتی‌ها رو در روی همدیگر قرار گرفتند خارج از جذابیت نبود. ما امسال شاهد برخی شگفتی‌ها در کشتی‌های مدعیان داخلی بودیم و دیدیم که این چهره‌ها به رغم عنوان و توانمندی ‌های بالا گاهاً مغلوب دیگر مدعیان جوان و باانگیزه اوزان خود شدند.

محمدی در خاتمه گفت:  این مساله نشان دهنده حساسیت رقابت بالای کشتی‌گیران ایران در اوزان مختلف است که مطمئناً در نهایت به ارتقای سطح و توان  تیم ملی ایران می‌انجامد.

 

کد خبر 2231031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha